عبدالصمد محمدی

13شهریور
عسلویه پر از آلودگی است ، آقای مدیر عامل می گوید نه !

عسلویه پر از آلودگی است ، آقای مدیر عامل می گوید نه !

سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس عسلویه در مصاحبه ای جالب توجه در دفتر تهران این سازمان به خبرنگاران گفت : ابتلای ساکنان عسلویه به سرطان بر اثر آلاینده‌های منطقه، صحت ندارد و وضعیت آب و هوای عسلویه خوب است.